Bleskový výpredaj| Zľavy až 30%

FAQ- Často kladené otázky

Ako mám postupovať pri vytváraní objednávky?

  1. - Dostupnosť je pri produkte znázornená zeleným znakom „Vložiť do košíka “– vtedy je tovar na sklade a môžete si ho objednať. Tovar označený ako "Na objednávku" objednávame u našich dodávateľov, dobu dodania si môžete overiť telefonicky alebo cez emailom.
  2. -  Kliknite na ikonu „Do košíka“ – a tovar sa automaticky vloží do košíka.
  3. - Ak chcete pokračovať v nákupe, zvoľte túto možnosť kliknutím na daný krížik.
  4. - Keď chcete objednávku dokončiť, kliknite na ikonu „Do košíka“. Na ploche uvidíte obsah Vášho košíka, kde ešte môžete zmeniť počty vybraných produktov, prípadne niečo z košíka odstrániť.
  5. - Ak ste náš registrovaný zákazník a máte zľavový kód, pridajte ho do kolónky „Máte kupón a prajete si ho aplikovať?“
  6. - Na uplatnenie kreditov je potrebné kliknúť na „Prihlásiť sa“ ak ste sa ešte u nás nezaregistrovali tak Vám odporúčame tak urobiť, aby ste mohli zbierať kredity a následne ich uplatňovať.
  7. - Ak si želáte pokračovať stačí kliknúť na „Prejsť do pokladne“
  8. - Vyplňte „ Informácie o kupujúcom a adresu doručenia“ skontrolujte si Vaše údaje a objednávku, či ste vyplnili všetky potrebné políčka označené červenou hviezdičkou následne pokračujte na „Vybrať dopravu a platbu“
  9. - Vyberte si spôsob doručenia a platby.
  10. - Možnosť dopravy je „ Kurierom k Vám domov“ alebo „Osobný odber na predajni“ na adrese CHOVAEĽSKÉ POTREBY STELMART Križovatka 12 , 96901, Banská Štiavnica.
  11. - Spôsob platby si vyberiete podľa vašich preferencii je možné si vybrať z možností : „Platba kartou“ , „Dobierka“ , alebo „Prevodom na bankový účet“  
  12. - Na záver potvrďte súhlas s obchodnými podmienkami.
  13. - Po vyplnení údajov kliknite na ikonu „Objednať s povinnosťou platby“.
  14. - Ak bola objednávka správne vytvorená, po niekoľkých sekundách dostanete od nás informačný email.
  15. - Ak by ste pri vytváraní objednávky mali nejaký problém, môžete nás kontaktovať telefonicky alebo prostredníctvom mailu..

 

Koľko stojí doprava/poštovné?

Objednaný tovar odosielame kuriérom. Výnimkou je možnosť osobného odberu na našej kamennej predajni Chovateľské potreby STELMART v Banskej Štiavnici, ktorá nie je spoplatnená. Cena prepravy závisí od celkovej ceny objednávky a hmotnosti objednaného tovaru.  Cenu za dopravu uvidíte v poslednom kroku „Doprava a platba“

 

Ako môžem zaplatiť?

Ponúkame Vám 3 možnosti platby za tovar:

  • - Platba pri doručení resp. prevzatí / Dobierka – za tovar zaplatíte v hotovosti alebo kartou pri jeho preberaní.
  • - Platba prevodom na náš účet – bezhotovostná platba, tovar Vám bude odoslaný po uhradení.
  • - Platba platobnou kartou

 

Do koľkých dní mi bude tovar doručený?

Objednávky prijaté po 11:00 a cez víkendy sú vybavované až nasledujúci pracovný deň. Dodacia doba kuriérom je štandardne 24 – 48 hodín od odoslania zásielky z nášho skladu. Ak Vám tovar v tomto termíne nepríde, neváhajte nás kontaktovať, poskytneme Vám podacie číslo zásielky.

 

Ako postupovať pri reklamácii?

Reklamácie vybavujeme do 30 dní. Na tovar sa vzťahuje záručná doba 24 mesiacov v zmysle platných právnych predpisov (ak nie je uvedené inak).

Návod pri reklamácii tovaru:

Tovar aj s kópiou faktúry a reklamačným listom nám zašlite na adresu: Martin Stehlík Brezová 434/3A, 96901, Banská Štiavnica.  V reklamačnom liste uveďte dôvody reklamácie.

  • - Tovar je potrebné zaslať k nám v neporušenom stave, vrátane kompletného príslušenstva, ak je možné, v pôvodnom obale.

 

Kedy bude vypredaný výrobok opäť skladom?

Naša stránka je denne aktualizovaná, a preto vám ju odporúčame sledovať, aby ste svoj obľúbený produkt čím skôr mohli mať doma.

 

Kde si môžem uložiť svoje obľúbené produkty?

Pod každým produktom nájdete ikonu „ Pridať do obľúbených“ Kliknutím  naň si produkt uložíte medzi obľúbené, ktoré budete mať prístupné vo vašom účte, resp. na hornej lište vľavo od košíka. 

 

Kde si môžem vyzdvihnúť tovar osobne a aký je postup pri osobnom odbere?

Pri osobnom odbere je potrebné vytvoriť si objednávku na osobný odber. Tovar následne pripravíme najneskôr do 24 hodín od spracovania. O pripravení tovaru zákazníka informujeme emailom. Tovar si môžete vyzdvihnúť v pracovné dni na adrese: Križovatka 12 , 96901 , Banská Štiavnica v čase od 9:00 do 17:00. Odberná lehota je 7 dní. 

 

Ako sa môžem stať členom STELMARTclubu? 

Vytvorte si zákaznícky účet na našom e-shope a nakúpte v ľubovoľnej hodnote. Tým si automaticky zbierate kredity a môžete ich uplatňovať pri ďalších nákupoch. Kredity sú vo vašom účte dostupné 1 rok po nevyužití sa automaticky vynulujú.

 

Je členstvo spoplatnené?

Nie, členstvo v STELMARTclube je bezplatné a počet kreditov závisí od vášho nakupovania na našom e-shope.

 

Ako sa zbierajú kredity?  

Za každé minuté euro získate 1 kredit (doprava a dobierka sa nezapočítava). Hodnota jedného kreditu je 0.02 € (1 kredit = 0.02 €).

 

Ako dlho sú kredity platné?

Platnosť bodov je 365 dní.

 

Kde si môžem uplatniť kredity z objednávok?

Body môžete uplatniť už v 1. kroku košíka, ak ste prihlásený vo svojom účte.

 

Ako zistím, koľko kreditov mám?

Počet bodov a históriu objednávok nájdete vo svojom zákazníckom účte.

 

Kedy mi budú pripísané kredity za objednávku?

Kredity sa pripíšu 15 dní po vytvorení objednávky.

 

Ak si objednám bez prihlásenia, získam kredity?

Nie, kredity a výhody môžu zbierať a využívať len prihlásení členovia STELMARTclubu.

 

Na ktoré produkty môžem uplatniť nazbierané kredity?

Kredity môžete využiť na všetky produkty ktoré sa Vám na našom e-shope zobrazujú.

 

Čo sa stane s mojimi kreditmi, ak objednávku neprevezmem, stornujem alebo vrátim?

Kredity sa nevrátia, ak objednávku neprevezmete, stornujete alebo vrátite. Pri čiastočnom vrátení si ponecháte kredity za produkty, ktoré ste si nechali.

 

Čo sa stane s mojimi kreditmi, ak si zruším členstvo v STELMARTclube?

Po zrušení členstva sa kredity stornujú a nie je možné ich preniesť na iný účet.

 

Zruší sa moje členstvo, ak nechcem odoberať newsletter?

Áno, členstvo je viazané na odber newslettera, cez ktorý vás informujeme o zmenách a vašich výhodách v STELMARTclube.

 

Môžem zrušiť svoje členstvo v STELMARTclube?

Áno, na zrušenie členstva nás kontaktujte prostredníctvom e-mailu info@stelmart.sk, a do 24 hodín ho deaktivujeme.